Huisregels van Beautybird.BE (Laurence De Turck)

Om alles vlot te laten verlopen en miscommunicatie te vermijden zijn er enkele huisregels die BeautyBird.BE in acht neemt.

Het maken van een afspraak:

Afspraken kunnen online gemaakt worden op onze website, Instagram account, Facebookpagina, via E-mail (beautybird.be@gmail.com) of telefonisch (+32 477 95 11 37). Vergeet bij het plannen van een afspraak je persoonlijke gegevens niet achter te laten (naam, voornaam en gsm nummer). Bij het maken van een afspraak ga je akkoord met de huisregels van Beautybird.BE

Het kan zijn dat ik niet onmiddelijk reageer, zeker als ik bezig ben met een behandeling ben ik niet bereikbaar. Mijn klanten krijgen tijdens hun behandeling mijn onverdeelde aandacht. 

Ik verzoek je om voorrang te geven aan het online reserveren van een afspraak. Indien je toch telefonisch wenst te overleggen, gelieve een boodschap na te laten op mijn voicemail en ik bel je zo spoedig mogelijk terug.

Stiptheid 
Omdat ik iedereen probeer te behandelen binnen de afgesproken tijd, vraag ik je om steeds tijdig aanwezig te zijn voor je afspraak. als je toch later gaat zijn, gelieve dan op tijd te verwittigen. ( ten laatste 15 min op voorhand)

Te laat komen

Hou er rekening mee dat de gereserveerde tijd speciaal voor jou wordt vrijgehouden en andere klanten teleurgesteld moeten worden. Mocht je dus te laat op je afspraak zijn, dan zal ik jouw behandeling moeten inkorten om de volgende klant niet te moeten laten wachten. 

In het geval je te laat bent en de behandeling niet kan ingekort worden, zullen we de afspraak op een ander moment moeten inboeken. Hier geldt het annulatie policy en wordt er €12 per gereserveerd half uur aangerekend.

Verhindering of annulering van de afspraak

Je kunt jouw afspraak tot 24 uur voor de behandeling kosteloos verschuiven of annuleren zodat de gereserveerde tijd kan worden ingeboekt door een andere klant. 

Indien je jouw afspraak niet tijdig annuleert of verplaatst (minder dan 24u), ben ik genoodzaakt om €12 per gereserveerd half uur in rekening te brengen. Indien je iemand anders aanbrengt om jouw plaats in te nemen, vervalt deze annulatiekost. Bij een no-show (je komt niet opdagen tijdens de gereserveerde behandeling en je hebt niet afgebeld) wordt er 100% van de gereserveerde behandeling in rekening gebracht. Ik kan in dat geval immers jouw gereserveerde tijd niet meer aan een andere klant geven.

Betaling:

Betalingen gebeuren uitsluitend cash of met bancontact via de app op de smartphone en meteen na afloop van de behandeling. Producten worden pas meegegeven indien het volledige bedrag betaald is.

Cadeaubonnen

Onze cadeaubonnen hebben een geldigheidsdatum van 1 jaar. Ze zijn niet terug betaalbaar in geld en niet cumuleerbaar met andere acties en promoties.

Op de dag van de behandeling dien je uiteraard de cadeaubon mee te brengen. Vergeet je deze echter dan zal het normale tarief in rekening gebracht worden. Indien je de cadeaubon op een later tijdstip (binnen 1 week) binnenbrengt, dan krijg je het betaalde bedrag terug.

Verloren cadeaubonnen kunnen niet worden vergoed.

Bij het niet opdagen voor een behandeling met een cadeaubon wordt de bon geannuleerd.

Cadeaubonnen zijn niet inwisselbaar voor contant geld. De cadeaubon is persoonlijk en kan niet doorgegeven worden aan derden.